منو

رویه ارسال سفارش

شیوه ی ارسال سفارش:

فروشگاه نئووایز برای ارسال کالا های خود از پست پیشتاز شرکت حمل و نقل تاپین به صورت پیش پرداخت و شرکت حمل و نقل تیپاکس به صورت پس کرایه استفاده می کند.

کالای ثبت شده توسط خریدار در هر دو روش حمل و نقل اگر در ساعات اداری همان روز صورت پذیرد کمتر از 24 ساعت و در همان روز ارسال خواهد شد در غیر این صورت به محض شروع ساعات اداری پستی کالا تحویل پست خواهد گردید.

 

پست پیشتاز تاپین :

کاربران در هنگام خرید می توانند هر دو روش حمل و نقل را انتخاب نمایند. در صورت انتخاب پست پیشتاز کالا از طریق شرکت حمل و نقل تاپین در کمترین زمان ممکن و در بسته بندی مناسب ارسال می شود. فرآیند ارسال از طریق سایت برای کاربر ارسال خواهد شد همچنین به محض بسته بندی کد رهگیری از طریق شرکت ملی پست به شماره ی ثبت شده در سایت پیامک می شود که کاربر می تواند از طریق سایت ملی شرکت پست از قسمت رهگیری مرسولات پستی وضعیت کالای ارسالی را مشاهده نماید.

در این روش هزینه ی حمل و نقل توسط شرکت پست محاسبه و به کاربر در پنل فروشگاه برای پرداخت نمایش داده می شود.

 

توجه نمایید که:

ساعت اداری شرکت ملی پست بنابر مصوبه ی جدید از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر می باشد در صورت ثبت کالا یک ساعت قبل از ساعت اداری پست به دلیل بسته بندی مناسب کالا در نوبت بعدی شروع ساعت اداری پست ارسال خواهد شد.

پست تیپاکس:

در صورت انتخاب پست تیپاکس کالا از طریق شرکت تیپاکس ارسال خواهد شد. در این نوع شیوه ی انتخابی هزینه ی ارسال به صورت پس کرایه و هنگام تحویل کالا انجام می شود.

فرآیند بسته بندی و ارسال از طریق پنل سایت به شماره ی ثبت شده برای کاربر پیامک می شود سپس بعد از تحویل کالا به مامور پست کد رهگیری توسط شرکت تیپاکس برای کاربر ارسال می شود و کاربر می تواند توسط شرکت تیپاکس از طریق سامانه ی رهگیری تیپاکس وضعیت محصول خود را پیگیری نماید.

توجه نمایید که:

در این روش ممکن است ارسال از طریق ماموران تیپاکس کمی زمان بر باشد و کالا پس از تحویل به مامور تیپاکس در روز های آتی به شهر مقصد فرستاده شود.از این رو زمان معینی برای ارسال محصول تیپاکس وجود ندارد اما فروشگاه پس از بسته بندی سریع در همان روز محصول را به مامور تیپاکس تحویل خواهد داد.

همچنین بنابر قوانین تیپاکس در بعضی از شهر ها کاربران باید کالای خریداری شده را در دفتر تیپاکس تحویل گرفته  از این رو این قوانین مربوط به شرکت تیپاکس بوده و فروشگاه نئووایز هیچ مسئولیتی در قبال قوانین و ضوابط شرکت تیپاکس مقصد ندارد.

نحوه ی تحویل گرفتن سفارش:

– اطلاعات درج شده در هنگام ثبت سفارش توسط خریدار برای ارسال محصول خریداری شده بکار می رود. از این رو صحت این اطلاعات بر عهده ی کاربر است.

 

شماره تماس وارد شده در سایت برای دسترسی مامور پست یا کارشناسان نئووایز به شخص خریدار می باشد از این رو صحت شماره تماس و پاسخگویی سر وقت بر عهده ی کاربر بوده و در صورت عدم پاسخگویی و برگشت بسته ی ارسالی کاربر جریمه ی وارده را باید بپردازد.

 

– برای اطلاع از محصول خریداری شده و دریافت محصول مطمئن بهتر است شخصی که سفارش خود را در سایت ثبت نموده در منزل برای دریافت بسته پستی حضور داشته باشد.

 

– ماموران پستی اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.

 

– در صورتی که کالای خریداری شده کیف ،کول پد یا هر وسیله ای که اندازه ی آن مهم است میباشد ، برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارید، استفاده کنید.

 

 

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی نئووایز
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی نئووایز