بازخورد درباره این کالا

گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: NEO-35139
ویژگی های محصول
  • برند : Braun
  • رنگ : مشکی
  • وضعیت گارانتی : گارانتی 7 روزه تست ( تضمین اصالت و سلامت فیزیکی )
100% رضایت خریداران عملکرد عالی
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 20 مهر 1401
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X
  •  بلندر چندکاره
  • توان مصرفی 1200 وات
  • تنظیمات سرعت: 3 سرعت
  • دارای 2 خردکن با ظرفیت های 1.25 و 0.3 لیتر
نمایش بیشتر - بستن

نقد و بررسی اجمالی گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X :

گوشت کوب برقی براون مدل MQ9147X، بهترین مخلوط کن دستی برای سخت ترین کارهاست که با جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات ارائه شده و این امکان را می دهد تا بتوان هر نوع مواد غذایی را سریع تر و آسان تر ترکیب کرد.

آشنا، ایمن و آسان برای مونتاژ! نو آوری در فناوری تیغه نهفته است که فقط با فشردن دکمه کنترل، تیغه ها را به طور مداوم به سمت بالا و پایین حرکت می دهد و تلاش لازم برای پردازش مواد را به حداقل می رساند و باعث می شود تا تیغه ها در هنگام برخورد با مانع به صورت عمودی نوسان کنند.

گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X

 MQ9147X براون دارای یک موتور 1200 وات بسیار موثر و قدرتمند است که با ویژگی‌ پیشرفته ای همچون Active Power Drive، به راحتی سخت‌ ترین مواد را به خوشمزه‌ ترین ساخته‌ ها تبدیل می‌کند و عملکردی تا 60 درصد سریع‌ تر ارائه می دهد. با تکنولوژی imode می توان بین 3 حالت سرعت ( پالس، سرعت کم و زیاد ) انتخاب نمود.

بطوریکه قدرت ترکیب خود را در با سرعت های متفاوت برای کارهای مختلف سفارشی کرد. حالت سرعت پایین عملکرد را برای مواد نرم محدود می کند. در حالی که در سطح بالا، محدوده سرعت کامل قدرت برای سخت ترین مواد را ایجاد می نماید. همچنین پالس به طور خودکار مواد برش خورده را بدون له شدن در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان دستور العمل های پخت را تنها با یک لمس آماده نمود.

 

گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X

به کمک Braun MQ9147X می توان با چالش بر انگیز ترین مواد غذایی ها نیز مقابله کرد و سخت‌ ترین مواد را به خوشمزه‌ ترین غذاها تبدیل نمود. MQ9147X دارای دکمه کنترلی بسیار بزرگ با فناوری SMART SPEED است که برای هندلینگ و راحتی طراحی شده است. بطوریکه هرچه بیشتر فشار دهید، قدرت بیشتری دریافت می کنید.

SPLASH CONTROL و ساختار خاص آن این اجازه را می دهد تا بتوان بدون پاشیده شدن مواد به بیرون، کارها را انجام داد.

EasyClick اتصال بهبود یافته برای تعویض سریع و آسان لوازم جانبی. این بلندر دستی چند منظوره براون با متعلقات دیگری همچون همزن، خرد کن و پوره ساز نیز همراه گردیده که می توان به کمک همزن، تخم مرغ، خامه، دسر های پف دار را با سرعت کم به بالا هم زد و خردکن

350 میلی لیتری، پنیر های سفت، آجیل، سبزیجات را در چند ثانیه خرد می کند و خردکن بزرگ 1.25 میلی لیتری برای تهیه سس، سوپ، اسموتی، نوشیدنی و حتی برای میکس مواد با یخ نیز قابل استفاده می باشد.

توضیحات تکمیلی

گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X
مشخصات کلی
برند

Braun

رنگ

مشکی

وضعیت گارانتی

گارانتی 7 روزه تست ( تضمین اصالت و سلامت فیزیکی )

مشخصات دیگر
وزن

2768 گرم

ابعاد

7 × 7 × 410 میلی‌متر

امتیاز کاربران به:

گوشت کوب برقی شش کاره براون مدل MQ9147X (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش