بازخورد درباره این کالا

همزن بوش مدل MUMP1000

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: NEO-63548
ویژگی های محصول
  • برند : Bosch
  • رنگ : سفید
  • وضعیت گارانتی : گارانتی 7 روزه تست ( تضمین اصالت و سلامت فیزیکی )
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 26 آذر 1401
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

همزن بوش مدل MUMP1000
  • دارای توان 600 وات
  • ظرفیت کاسه 3.9 لیتر
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • مجهز به تنظیمات سرعت
  • دارای 4 حالت سرعت
  • سیستم مخلوط‌ کن سه‌ بعدی
  • کاسه بزرگ 3.9 لیتری 
  • میله همزن تمام فلزی
نمایش بیشتر - بستن

نقد و بررسی اجمالی همزن بوش مدل MUMP1000:

همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000 در لیست پر فروش ترین محصولات خرد سال قرار گرفته است. چرا که طراحی و ابعاد بسیار ظریفی برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این از کارایی بسیار بالایی برخوردار است‌. به دلیل وجود قابلیت های بی نظیر، هر روز افراد بیشتری را برای خرید جذب می کند. در بررسی بیشتر این همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000 به قدرت 600 واتی آن می رسیم. که این سطح از قدرت قادر است به صورت حرفه ای و بسیار تمیز مواد را برای شما آماده کند‌. علاوه بر قدرت بالایی که دارد. انرژی کمی مصرف می کند. و حداقل میزان صرفه جویی را در وقت و انرژی انجام می دهد.

همزن بوش مدل MUMP1000

طراحی و ابعاد همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000:

ابعاد و اندازه متوسطی دارد‌‌. که سبب شده قابلیت جابجایی آسان داشته باشد. یک کاسه به ظرفیت 3.9 لیتری دارد. این حجم از فضای داخل مخزن، مواد زیادی برای درست کردن کیک و شیرینی امکان می سازد. این همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000 به کمک دیواره خود دستگاه، پشتیبانی می شود. که بر روی آن درجه بندی حک شده است.

دارای پایه های محکم در برابر لغزش و تکان های ناشی از کار است. جنس و بدنه ی این همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000 از پلاستیک فشرده ساخته شده است. که علاوه دادن زیبایی زیاد به آن، سبب شده مقاومت بسیار بالایی در طولانی مدت به ارمغان آورد. علاوه بر اینها با وزن 3.6 کیلوگرم قطعات آن طراحی شده است.که سبب شده حمل آسانی داشته باشد.

 

از دیگر قابلیت های همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000:

دارای 4 حالت از متنوع ترین سرعت ها، که هر کدام از این حالت ها، مختص به نوعی از هم زدن مواد است. یک حالت برای مواد و خمیر های بسیار نرم، که در این حالت سرعت کمتری، برای هم زدن تنظیم شده است.

و یک حالت برای مواد نه چندان سخت طراخی شده است. و حالت سرعتی دیگر برای هم زدن سریع مواد سخت و حجم بیشتر است. این  همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000 مناسب هم زدن خامه شیر یا ورز دادن به خمیر های مختلف است. در زمان بسیار کوتاه خمیری ورزیده و یکدست تحویل شما می دهد.

بدون کوچکتربن ریخت و پاشی، بسیار تمیز و منظم کار می کند‌ دارای سیستم های محافظتی از دستگاه در برابر گرم شدن زیاد و وارد شدن نیروی زیاد به دستگاه است. که در این حالت خاموش می شود. همچنین قفل ایمنی دارد. دارای میله های فلزی جهت هم زدن تخم مرغ یا شیر و خامه است. قابلیت تغییر ارتفاع را دارد.

همزن بوش مدل MUMP1000

جمع بندی:

این همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000  با قابلیت های مختلفی که دارد بسیار پر کاربرد در آشپزخانه و یا در کافه ها است. چرا که ابعاد کوچک آن فضای کمی از محیط را اشغال می کند.

قابل حمل به هر مکانی را فراهم کرده است. همچنین به سبب سیستم های محافظتی قوی که برای آن طراحی شده است. از امنیت بالایی در محیط برخوردار است. عمر بسیار طولانی مدتی به دستگاه داده است.

پیشنهاد ویژه ی ما به کسانی که می خواهند یک همزن حرفه ای در جهت درست کردن انواع خمیر ها داشته باشد. همزن حرفه ای بوش مدل MUMP 1000 است. تا در کنار آن لذت سرعت و کارایی فوق العاده ای را تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

همزن بوش مدل MUMP1000
مشخصات کلی
برند

Bosch

رنگ

سفید

وضعیت گارانتی

گارانتی 7 روزه تست ( تضمین اصالت و سلامت فیزیکی )

مشخصات دیگر
وزن

3.55 گرم

ابعاد

30 × 26 × 26 میلی‌متر

امتیاز کاربران به:

همزن بوش مدل MUMP1000 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش